Nastawienie Do Reklamy
Reklamy są tak skonstruowane, żeby przyciągać uwagę odbiorców. Nastawienie do reklamy powiązane jest z funkcją wpływania reklam na postawy konsumentów związane z określonym produktem. Rozróżnia
Reklamy są tak skonstruowane, żeby przyciągać uwagę odbiorców. Nastawienie do reklamy powiązane jest z funkcją wpływania reklam na postawy konsumentów związane z określonym produktem. Rozróżnia
Wstępne przygotowanie umysłu do odbioru określonej informacji w procesie spostrzegania. Nastawienie percepcyjne odnosi się np. do sytuacji, w której osobie zapowiedziano, że zobaczy kwadrat pokazano
Stan afektywny o zwykle małej intensywności, który cechuje się konkretnym pozytywnym lub negatywnym znakiem. Innymi słowy, możemy mieć mniej lub bardziej podwyższony lub obniżony nastrój.
Preferencje konsumenta ulegają zmianie w miarę wzrostu poziomu konsumpcji danego dobra. Nasycenie konsumenta powoduje do pewnego momentu przyrost satysfakcji, która następnie po osiągnięciu maksimum zaczyna
Natłok myśli określa subiektywne dla danej osoby poczucie nadmiaru następujących po sobie różnych wątków myślowych. źródło:Gałecki, P., Szulc, A. (2018). Psychiatria. Wrocław: Edra Urban&Partner.
Przymusowe, powracające myśli lub tendencje do działania. Występują wbrew świadomej woli osoby, która ma poczucie, ze nie może się od nich uwolnić. Osoby zdają sobie
„Rozumienie jest trudne, dlatego większość ludzi ocenia.”
– Carl Gustav Jung