Nastawienie Do Reklamy

Reklamy są tak skonstruowane, żeby przyciągać uwagę odbiorców. Nastawienie do reklamy powiązane jest z funkcją wpływania reklam na postawy konsumentów związane z określonym produktem.

Rozróżnia się centralne i peryferyjne przetwarzanie informacji reklamowej – w przypadku przetwarzania peryferyjnego nastawienie do reklamy ma większy wpływ na jej skuteczność, gdyż odbiorca reklamy skupia się raczej na wrażeniu, jakie w nim reklama wywołuje, niż na reklamowanym produkcie i argumentach za lub przeciw jego kupna – co ma znaczenie w przypadku przetwarzania centralnego.

źródła:
Falkowski, A., & Tyszka, T. (2009). Psychologia zachowań konsumenckich. Gdańsk: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne.

Inne terminy

PRZEWODNIK PSYCHOLOGICZNY

Pierwsza wizyta u psychologa lub psychoterapeuty

Pobierz darmowy przewodnik, dzięki któremu dowiesz się m. in.:

Pobierając przewodnik, zapisujesz się także do naszego psychologicznego newslettera dla pacjenta, w którym średnio raz na dwa tygodnie piszemy m. in. o skutecznych sposobach radzenia sobie ze stresem.

Umów wizytę online lub w centrum Wrocławia

PSYCHOLOG WROCŁAW LUB ONLINE

„Często doradzam sobie i swoim pacjentom, żeby wyobrazili sobie swoje życia za rok albo za pięć lat i żeby pomyśleli o nowych żalach, które się nazbierają w tym czasie. A potem stawiam im pytanie: ‘Jak możesz zacząć żyć teraz, żeby nie tworzyć nowego żalu? Co musisz zrobić, żeby zmienić swoje życie?”

Irvin D. Yalom

KlinikaMitraszewscy_footer

Do zobaczenia na spotkaniu

„Rozumienie jest trudne, dlatego większość ludzi ocenia.”
– Carl Gustav Jung

2023 © wszystkie prawa zastrzeżone