Nastawienie Do Reklamy

Reklamy są tak skonstruowane, żeby przyciągać uwagę odbiorców. Nastawienie do reklamy powiązane jest z funkcją wpływania reklam na postawy konsumentów związane z określonym produktem.

Rozróżnia się centralne i peryferyjne przetwarzanie informacji reklamowej – w przypadku przetwarzania peryferyjnego nastawienie do reklamy ma większy wpływ na jej skuteczność, gdyż odbiorca reklamy skupia się raczej na wrażeniu, jakie w nim reklama wywołuje, niż na reklamowanym produkcie i argumentach za lub przeciw jego kupna – co ma znaczenie w przypadku przetwarzania centralnego.

źródła:
Falkowski, A., & Tyszka, T. (2009). Psychologia zachowań konsumenckich. Gdańsk: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne.

Inne terminy

Konstancja Bubak Somentiq psycholog

KONSTANCJA BUBAK

psycholog, terapeuta

Anna Reczek psycholog

ANNA RECZEK

psycholog, terapeuta

MARCEL MITRASZEWSKI

psycholog, terapeuta, coach ICF

KAMILA MITRASZEWSKA

psycholog, terapeuta, coach ICF

PRZEWODNIK PSYCHOLOGICZNY

Pierwsza wizyta u psychologa lub psychoterapeuty

Pobierz darmowy przewodnik, dzięki któremu dowiesz się m. in.:

Pobierając przewodnik, zapisujesz się także do naszego psychologicznego newslettera dla pacjenta, w którym średnio raz na dwa tygodnie piszemy m. in. o skutecznych sposobach radzenia sobie ze stresem.

Umów wizytę online lub w centrum Wrocławia

PSYCHOLOG WROCŁAW LUB ONLINE

„Często doradzam sobie i swoim pacjentom, żeby wyobrazili sobie swoje życia za rok albo za pięć lat i żeby pomyśleli o nowych żalach, które się nazbierają w tym czasie. A potem stawiam im pytanie: ‘Jak możesz zacząć żyć teraz, żeby nie tworzyć nowego żalu? Co musisz zrobić, żeby zmienić swoje życie?”

Irvin D. Yalom

KlinikaMitraszewscy_footer

Do zobaczenia na spotkaniu

„Rozumienie jest trudne, dlatego większość ludzi ocenia.”
– Carl Gustav Jung

2023 © wszystkie prawa zastrzeżone