Psychologia biznesu
Psychologia biznesu to interdyscyplinarna dziedzina, która łączy wiedzę psychologiczną z zasadami funkcjonowania biznesu i organizacji, aby zrozumieć, przewidywać i wpływać na zachowania ludzi w środowisku pracy. Jej
Psychologia biznesu to interdyscyplinarna dziedzina, która łączy wiedzę psychologiczną z zasadami funkcjonowania biznesu i organizacji, aby zrozumieć, przewidywać i wpływać na zachowania ludzi w środowisku pracy. Jej
Dziedzina psychologii, która skupia się na zrozumieniu i opisie zarówno zdrowych, jak i zaburzonych sposobów działania, przeżywania oraz funkcji somatycznych. Psychologia kliniczna zajmuje się także
Obszar psychologii skupiający się wokół badania cech psychicznych osób dokonujących przestępstw. Termin psychologii kryminalnej został po raz pierwszy użyty w 1791 r. przez K. von
Dziedzina psychologii, która zajmuje się badaniem procesów i struktur psychicznych, a także ogólnych reguł funkcjonowania naszego umysłu. źródła:Nęcka, E., Orzechowski, J., Szymura, B. (2006). Psychologia
Psychologia pozytywna to dziedzina psychologii, która koncentruje się na badaniu i wspieraniu tego, co sprawia, że ludzie i społeczności funkcjonują optymalnie. Skupia się na pozytywnych
Psychologia procesu (ang. Process Oriented Psychology, często nazywana również psychologią zorientowaną na proces) to podejście psychoterapeutyczne i filozoficzne stworzone przez Arnolda Mindella w latach 70.
„Rozumienie jest trudne, dlatego większość ludzi ocenia.”
– Carl Gustav Jung