Public relations

Pojęcie zapożyczone z języka angielskiego, oznaczające w dokładnym tłumaczeniu stosunki lub kontakty społeczne, a stosowane również w odniesieniu do kontaktów z mediami publicznymi. Public relations określa ogół działań, które służą kontaktom społecznym i celom marketingowym, rozumianym jako budowanie pozytywnego wizerunku firmy i jej produktów lub usług. Public relations obejmuje relacje kierowników przedsiębiorstwa z jego klientami, pracodawcami i pracownikami. Działania związane z public relations mają skupiać się na tworzeniu dobrej atmosfery w miejscu pracy, która korzystnie wpływa na efektywność tejże pracy.

źródła:
Siuta, J. (2005). Słownik psychologii. Kraków: WZS.

Inne terminy

Konstancja Bubak Somentiq psycholog

KONSTANCJA BUBAK

psycholog, terapeuta

Anna Reczek psycholog

ANNA RECZEK

psycholog, terapeuta

MARCEL MITRASZEWSKI

psycholog, terapeuta, coach ICF

KAMILA MITRASZEWSKA

psycholog, terapeuta, coach ICF

PRZEWODNIK PSYCHOLOGICZNY

Pierwsza wizyta u psychologa lub psychoterapeuty

Pobierz darmowy przewodnik, dzięki któremu dowiesz się m. in.:

Pobierając przewodnik, zapisujesz się także do naszego psychologicznego newslettera dla pacjenta, w którym średnio raz na dwa tygodnie piszemy m. in. o skutecznych sposobach radzenia sobie ze stresem.

Umów wizytę online lub w centrum Wrocławia

PSYCHOLOG WROCŁAW LUB ONLINE

„Często doradzam sobie i swoim pacjentom, żeby wyobrazili sobie swoje życia za rok albo za pięć lat i żeby pomyśleli o nowych żalach, które się nazbierają w tym czasie. A potem stawiam im pytanie: ‘Jak możesz zacząć żyć teraz, żeby nie tworzyć nowego żalu? Co musisz zrobić, żeby zmienić swoje życie?”

Irvin D. Yalom

KlinikaMitraszewscy_footer

Do zobaczenia na spotkaniu

„Rozumienie jest trudne, dlatego większość ludzi ocenia.”
– Carl Gustav Jung

2023 © wszystkie prawa zastrzeżone