Public relations

Pojęcie zapożyczone z języka angielskiego, oznaczające w dokładnym tłumaczeniu stosunki lub kontakty społeczne, a stosowane również w odniesieniu do kontaktów z mediami publicznymi. Public relations określa ogół działań, które służą kontaktom społecznym i celom marketingowym, rozumianym jako budowanie pozytywnego wizerunku firmy i jej produktów lub usług. Public relations obejmuje relacje kierowników przedsiębiorstwa z jego klientami, pracodawcami i pracownikami. Działania związane z public relations mają skupiać się na tworzeniu dobrej atmosfery w miejscu pracy, która korzystnie wpływa na efektywność tejże pracy.

źródła:
Siuta, J. (2005). Słownik psychologii. Kraków: WZS.

Inne terminy

PRZEWODNIK PSYCHOLOGICZNY

Pierwsza wizyta u psychologa lub psychoterapeuty

Pobierz darmowy przewodnik, dzięki któremu dowiesz się m. in.:

Pobierając przewodnik, zapisujesz się także do naszego psychologicznego newslettera dla pacjenta, w którym średnio raz na dwa tygodnie piszemy m. in. o skutecznych sposobach radzenia sobie ze stresem.

Umów wizytę online lub w centrum Wrocławia

PSYCHOLOG WROCŁAW LUB ONLINE

„Często doradzam sobie i swoim pacjentom, żeby wyobrazili sobie swoje życia za rok albo za pięć lat i żeby pomyśleli o nowych żalach, które się nazbierają w tym czasie. A potem stawiam im pytanie: ‘Jak możesz zacząć żyć teraz, żeby nie tworzyć nowego żalu? Co musisz zrobić, żeby zmienić swoje życie?”

Irvin D. Yalom

KlinikaMitraszewscy_footer

Do zobaczenia na spotkaniu

„Rozumienie jest trudne, dlatego większość ludzi ocenia.”
– Carl Gustav Jung

2023 © wszystkie prawa zastrzeżone